Kinepolis Enschede is gevestigd naast de Grolsch Veste en heeft 10 moderne zalen en 2.548 comfortabele zitplaatsen. Het filmaanbod is heel breed en ons personeel staat altijd klaar om je te helpen bij het uitkiezen van de geschikte film voor jouw filmuitje. Maak je filmuitje compleet met een hapje en een drankje bij een van de vele restaurants die rondom de bioscoop gevestigd zijn. Combineer je filmuitje met een etentje bij een van onderstaande CineMenu-partners en profiteer van korting op je diner en filmkaartje. De bioscoop is met de fiets, het openbaar vervoer of met de auto goed bereikbaar. Parkeren kan gratis rondom de bioscoop en de bussen stoppen op loopafstand van de bioscoop.
Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.
Dominique Kik
een week geledenIk ging met mijn man en mijn mama die in een rolstoel zit naar de bioscoop. Je betaald heel veel geld voor een inkomticket. De zaal waar onze film speelde was enkel onderaan op rij 1 een plek voor rolstoelpatienten. Echt ondermaats , krampen in je nek om naar het scherm te kijken en hoofdpijn om zo dicht op dat scherm te zitten. Dit is werkelijk erg schrijnend en totaal niet klantvriendelijk anno 2025. Voor dat geld zo'n triestige ervaring... erg telleurstellend. De toiletten zijn gelukkig wel heel netjes en goed voorzien voor rolstoelpatienten.
Penelope Rooman
een maand geledenGroot complex met veel voorzieningen. Wordt goed onderhouden en schoongemaakt. Veel zalen, en ruim ook. Ik had cosy seats en zat heel erg comfortabel. Wel fijn gezien ik een film marathon bijwoonde en dus echt een hele dag in mijn zeteltje doorbracht... Ook een leuke goodiebag en een paar snacks kregen tussen de films door. Personeel overal heel vriendelijk en behulpzaam. Ook eromheen zijn meerdere eet-en drankgelegenheden, handig zowel voor als na de film.
Tim Melis
4 maanden geledenKinepolis Antwerpen was ooit pionier als het om een uitmuntende cinema beleving ging en ik was er in de beginperiode bij toen de eerste Jurassic Park in deze zalen verscheen. 30 jaar later is de glans verloren en hinkt het achterop tegenover zalen in onze buurlanden, denk maar aan Pathé. Wie pech heeft komt in een zaal waar alle beste plaatsen zijn vervangen door duo-zetels die je als single niet kan boeken, ook al blijven ze bijna allemaal leeg. De beeldkwaliteit is matig en de gemiddelde streamingsdienst biedt betere kwaliteit aan. Ook Dolby Surround is nog altijd niet standaard en het volume staat soms zo stil dat je tijdens de pauze iemand moet aanspreken waarna ze pas de volume knop opendraaien. Hiervoor betaal je bijna 15 euro, een flesje water van 20 cl 3,5 euro en een kinderhand M&M's evenveel. Dat mensen dit niet langer pikken zie je in het bezoekersaantal. Vroeger was een vrijdagavond om over de koppen te lopen, nu verre van. Voor mij hoeft dit niet meer ...
lucky purrinces
een maand geledenKlantvriendelijkheid? Niet meer te vinden. Wat ooit een fijne zaak was, is nu veranderd in een onpersoonlijke fabriek. Twee keer een technisch probleem gehad in één jaar en geen enkele hulp gekregen. Medewerkers verwezen me naar e-mailadressen waar nooit iemand op reageerde - en daarna hoor je niets meer. Fouten worden gemaakt, maar oplossingen blijven uit. Geen vergoeding, geen coulance, alleen stilzwijgen. Ondertussen stijgen de prijzen en daalt de kwaliteit. Het voelt alsof klanten niet meer tellen, zolang ze maar blijven betalen. Echt teleurstellend hoe ver het niveau is gezakt.
Yana Reynaerts
een maand geledenErg teleurstellend - geen klantenservice meer Ik was jarenlang vaste klant en kwam meerdere keren per jaar, altijd zonder problemen. Helaas is dat veranderd. Twee keer had ik een technisch probleem in hetzelfde jaar, maar ik kreeg geen enkele hulp. Aan de kassa verwezen twee medewerkers me door naar e-mailadressen waar nooit iemand op reageerde. Het voelt alsof het bedrijf alleen nog maar draait om commercie. Geen persoonlijke service meer, geen oplossingen bij fouten. Als klant blijf je met de schade achter: geen vergoeding, geen korting, niets. Ondertussen stijgen de prijzen, maar de kwaliteit en klantvriendelijkheid gaan achteruit. Jammer - zo verlies je loyale klanten.